فرکانس

مراقب امواج ذهنی خود باشید

فرکانس

مراقب امواج ذهنی خود باشید

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

حادثه شرم آور و دردناک تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده همچنان در صدر اخبار قرار دارد و رسانه ها و کارشناسان متعدد از آن سخن به میان می آورند. در فضایی که رسانه های ایرانی می کوشند ضمن همدردی با این دو نوجوان و خانواده آنها در محکوم نمودن این اقدام شوم توسط مامورین سعودی حرکت نمایند؛ اما برخی دیگر به استفاده از فضای به وجود آمده می پردازند و به پیشبرد مقاصد خود دست می زنند.

دکتر علیرضا نوری زاده از چهره های شناخته شده اپوزیسیون که شهرت خود را در بی آبرویی میان اپوزیسیون کسب کرده است و هر از چند گاهی با گاف و رسوایی جدیدی که به بار می آورد به تیتر اول خبرها تبدیل می شود در تازه ترین اقدام خود موجبات خنده و تمسخر شنوندگان و بینندگان خود را فراهم آورد. گفتنی است که وی که مدیر تلویزیون ماهواره ای ایران فردا است و هزینه تلویزیون خود را از اربابان سعودی خود دریافت می نماید و به همین خاطر با شماتت و سرزنش هم قطاران و دوستان سابق خود روبرو شد، پس از منتشر شدن خبر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در برنامه خود برای سرپوش گذاشتن بر این رسوایی دست به ابتکار مضحکی زد.

وی مدعی شد که برخی زایران ایرانی به قاچاق مواد مخدر دست می زنند و در کاروانی که این دو نوجوان در آن حضور داشته اند نیز مقدای مواد مخدر پیدا می شود و به همین خاطر مامورین امنیتی که به این دو نوجوان مشکوک شده بودند آن دو را به اتاق خلوت برده و پس از برهنه نمودن آنها بدون آنکه آنها را لمس نمایند با اشعه ایکس مورد تفتیش و بازبینی قرار می دهند و پس از آنکه مشخص می شود آنها با خود مواد مخدر ندارند ضمن عذرخواهی آنها را رها می کنند. جالب آنکه وی مدعی می شود که این دو نوجوان جنجال به راه می اندازند که به آنها تعرض جنسی شده است در صورتی که هیچ اتفاقی نیافتاده بوده است و بازرسی بدنی یک امر پذیرفته شده است و رسانه ها مساله ای به این کوچکی را بی جهت اینقدر بزرگ نموده اند.

                                                     فیلم اظهارات آقای نوری زاده را اینجا می توانید مشاهده نمایید

باید به آقای نوری زاده گفت بر فرض محال که حرف شما راست باشد اگر این رفتار را با شما و یا خانواده تان نموده بودند و بدون هیچ دلیل شما را برهنه کرده بودند و بازرسی می نمودند باز هم همینگونه صحبت می کردید؟ از طرف دیگر این حادثه زمانی رخ داده که زایران ایرانی در حال بازگشت به ایران بوده اند سوال اینجاست که کدام انسان عاقلی از عربستان به ایران مواد مخدر را قاچاق می کند؟ از هر زاویه که بخواهید به سناریو تخیلی آقای نوری زاده بنگرید خواهید دید این ماجرا ساخته و پرداخته ذهن ایشان است که با اولیات یک عقل سالم در تضاد قرار دارد. به همین خاطر سایر دوستان ایشان همانند شهرام همایون مجری تلویزیون کانال یک به اعتراض شدید الحن نسبت به اظهارت نوری زاده می پردازد و وی را به خاطر بیان چنین داستان خنده آوری مورد شماتت قرار می دهد.

در پایان سوالی که برای شخص بنده مطرح است این است که به خاطر دارم آقای نوری زاده انتساب تلویزیون خود به عربستان سعودی را به شدت نفی می کرد اما هر گاه که پای عربستان سعودی به میان می آید و رسوایی به بار می آورند اولین فردی که سینه خود را سپر می کند و به دفاع همه جانبه از عربستان سعودی می پردازد شخص آقای نوری زاده است.

۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر