فرکانس

مراقب امواج ذهنی خود باشید

فرکانس

مراقب امواج ذهنی خود باشید

آروزی مشترک بی بی سی و داعش برای اشغال تهران

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ق.ظ

مدتی است که منطقه در آتش جنگ می سوزد و گروه های سلفی تکفیری که از دلارهای نفتی شیخ های سعودی و قطری تغذیه می شوند دست به سلاح برده و خون مردم بی گناه را به دستور اربابان خود می ریزند. گروهک تروریستی "داعش" جدیدترین سناریوی آمریکایی-سعودی برای کشاندن منطقه به جنگ فرقه ای و مذهبی است. "داعش" با انجام جنایت های وحشیانه و کور به مرور زمان حتی در میان وهابیت و سلفی ها محبوبیت خود را از دست خواهد داد کما اینکه امروز نیز نفرت از این گروه حتی در میان سنی های تندرو رو به افزایش است.

نکته حائز اهمیت، جریان رسانه ای است که بر ماهیت سیاه و تروریستی این گروهک سرپوش گذاشته و به تبلیغ و ترویج اهداف اربابان آمریکایی و سعودی آن می پردازد. "بی بی سی فارسی" که علاقه و تبحر خاصی در ایجاد تفرقه و چند پاره کردن ملت ها دارد علیرغم شعار زیبای حقوق بشر، آزادی و دموکراسی که گوش فلک را با آن پاره کرده است؛ نه تنها چشم خود را بر جنایت های این گروهک تروریستی بسته است بلکه در جهت حمایت و مشروعیت بخشیدن داعش نیز اقدام می کند.

"بی بی سی فارسی" زمانی که "داعش" چند هزار نفر از مردم غیرنظامی عراق را سلاخی می کرد، آنها را تروریست خطاب نمی کرد و سعی داشت با توجیه های خنده دار، جلادان داعشی را گروهی مذهبی که مورد ظلم و ستم شیعیان قرار گرفته اند معرفی کند. در تازه ترین اقدام "فرداد فرحزاد" یکی از مجریان شبکه سلطنتی "بی بی سی" در صفحه اجتماعی خود، از آروزی قلبی مشترک خود با قصاب های داعش  مبنی بر اشغال تهران توسط "داعش" می کند. 



برای یادآوری خدمت آقای "فرحزاد" گفت: شما تا زمانی که جذب شاخه رسانه ای سازمان اطلاعاتی-امنیتی بریتانیا شوید فردی ایرانی بوده اید که طبیعتا علاقه ای به آب و خاک و مردم کشورش داشته است. مشخص نیست "بی بی سی" کارکنان خود را چگونه آموزش می دهد و یا اینکه چند واحد خیانت به کشور و مملکت را برای آنها تدریس می کند که فردی اینگونه صحبت از اشغال پاییتخت کشورش می کند و اینکه از ابتدا این قدر به کشور سابق خود بغض و کینه داشته اید که امروز از اشغال آن توسط گروهی وحشی می کنید.

۹۳/۰۴/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی